5 April

Hade sovmorgon idag och klockan ringde inte förens 09.30 så himla skönt var det. Var så utvilad. Men när jag drog upp rullgardinen såg jag att det regnade :mad: Men fixade mig och åt en härlig macka med gurka och krydda på. Louise skjutsade mig till stationen och då kom inte tåget... :bigeyes: Så fick åka hem igen. Eftersom jag skulle komma jätte sent med nästa tåg så fick jag stanna hemma eftersom vi inte gick länge idag. Nu sitter jag här vid datan och ska fortsätta med städningen på mitt rum :) Sen ska jag cykla ner till simhallen och ta några längder:)


Igår var jag sjukt seg. Tog tåget 06.47 och kom inte hem förens 17.40 lång skoldag. Då tog jag på mina nya träningskläder för första gången i vår och sprang i slingan. Var riktigt härligt faktiskt. Men man märker att det inte är någon bra kondition jag ligger inne med. Nu ska jag upp och städa sen får jag ta en liten matbit innan jag sticker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0