27 April

Sitter i skolan och läser över tråkiga noveller. Idag känner jag att jag har varit flitig faktiskt. Skrivit flera sidor! Vädret är inte lika fint idag vilket är lite synd =/ Men nåt som är positivt är att min one piece nog kommer idag! När jag kommer hem ska jag bara backa lite grejor och ev. hämta mitt paket på posten sen åker jag till snutte. Men måste plugga har matte prov i morgon + Eng inlämning. Det suger dock. Men man får trösta sig med att det bara är 35 dagar kvar till skolavslutningen. Ja jag har väl inte så mycket annat skriva är helt slut så får ta en liten paus innan vi ska ha Mediekunskap. :)

Jag tycker verkligen om mig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0