20 April

Har kommit hem från Hässleholm. Åkte dit för att besiktiga bilen. Efter det åkte vi inom Ö&B för att när jag skulle duscha hade vi inget balsam. Så fick ge mig iväg med ett kråkbo som hår (Y) Passade även på att köpa hår inpackning. Köpte hår inpackningen av märket GUNRY med doft av oliver. Luktade riktigt fräscht och gott. Och var riktigt billigt. Duger bra till jag ska iväg och shoppa.


Och så klart har Jonas blivit sjuk nu på lovet :thumbdown: nu när vi kan hitta på så mycket annat skoj :( Men gud vad de har varit varmt de senaste dagarna. Låg och solade både måndag och tisdag och fick en synlig förändring och lyckades t.o.m bränna mig i ansiktet. Men riktigt härliga sommarkänslor får man asså! Nu ska jag gå och hämta laddaren till datan innan den dör Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0