hoome

Gick till skolsköterskan och hon sa att jag skulle åka hem.. Mina pupiller vidgades inte riktigt som dom skulle eller nått sånt.. Så nu sitter jag här och ska sova men tänkte slänga in ett inlägg innan jag isolerar mig från omvärlden. Är extremt sur på tågen att dom ändå tar in så mycket folk så att man svimar... För jag var visst inte den ända..
När jag kom till Höör så hämtade louise mig på stationen. Vi körde hem och då hade vår nya garage port kommit. Pappa demostrerade den så gärna för mig. Han tryckte stolt in en kod så porten åkte upp haha naw lilla pappa. Nu blev han glad tänkte jag..
Vill göra om min blogg men vet inte riktigt hur =/... Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0