7 September

Sitter i bibblan och väntar på en bok som jag har "beställt" hon sa att den snart kommer så jag får hoppas de. Jag ska läsa " It " av Stephen Kings läskigt redan sett filmen så kan vara kul att läsa den också:) Om ni inte vet vilken boken är så här kommer en bild.
Mysigt va ?? Hoppas jag kommer kunna sova ;) mjo det ska nog lösa sig tror jag :P Nu ska vi snart ha matte och hoppas att vi inte får läxa eftersom jag ska jobba ikväll. 6 till hlav 9 :(  Missar början av idol :( Lollo får spela in de för jag SKA se de haha och orkar inte titta på datan heller så drygt.
Slutar kvart över två tänkte först gå innom bikbok och köpa en ny tjock tröja men såklart glömde jag mitt kort hemma så det sket sig =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0