30 September

Igår:
Jobbade stenhårt med vår tidning och det börjar verkligen se bra ut :P Efter skolan åkte jag till Jonas :) Vi tittade på film sen cyklade vi till willys för att handla margarin. Sen började vi göra pannkakor :) Och riktigt bra blev dom :P Efter maten satte vi oss vid tvn för att se Idol :D Sen körde jonas mig till stationen :) När jag kom hem blev det i typ sängen direkt. Blev ett litet samtal med Jonas också:)

Idag:
Vaknade 07.30 awesome 2 timmar senare än igår ;P Iallafall ska snart äta frukost med mamma och lollo :) sen ta tåget till skolan och åka skridsko :D Kommer bli kuligt :P Är sjukt allergisk också näsan rinner och kliar och ögonen är röda så vet inte om jag ska kleta på massa smink nu ..
Helgens planer:
Imon (fredag) Åker jag till Jonas och firar 2 månader (a) haha mkt jag vet ;) Så ska kanske ut och äta nånstans :) Blir väll film sen :)
- Lördag: Då blir det björket med felicia och Jonas möjligtvis fler :P Kommer bli awesome :P Kanske inte så mkt mer om denna dagen än :)
- Söndag: Vakna hos Jonas kanske hittar på något sen hem :)
Min helg has been planned:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0