21 September

Sitter i skolan lång före skolan börja -_- Fick ta tåget 08.10 för att inte komma försent. Hade jag tagit tåget 08.37 hade jag varit i malmö 15 över och då hade jag inte hunnit. Så va i klassrummet ca 5 i 9 kul.. Där var fullt på tåget idag igen så fick så till lund..
När vi börjar ska vi ha matte och jag längtar faktiskt till att få räkna.. De två timmarna går så himla snabbt. slutar kvart över 2 idag .. Hoppas på att kunna sluta två så är jag i höör vid 3 :)) Efter matten har vi projekttid och då ska jag och emma försöka fota. Se hur det går :)
Ikväll blir det kanske till Jonas och sen blir det Idol :)) NIICE När jag vaknade idag ville jag verkligen sjukanmäla mig men vafan så får jag inte göra ser fram emot matten.. Plus vi måste jobba med vårt projekt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0