20 September

Tog tåget till skolan vid 8 tiden.. Hatar att gå upp tidigt. Men men hade projekt tid hela dagen vilket var lite jobbigt. Börjarde på vårt andra projekt. Som vi ska jobba på i 2 veckor. Imon börjar jag med matte sen har vi projekttid och då ska jag och Emma in i studion och ta bilder till projektet..
Efter skolan stack jag hem till Jonas.. Vi körde runt i hela hässleholm och tittade på fina hus. Jag testade även att köra Jonas bil.. Vilket jag tyckte gick rätt bra för att vara första gången bakom en ratt :P Kunde både köra lite fram och bak YEY
Nu sitter jag och tittar på CSI och äter marabou MUUMMS. Efter de är det medium sen ska jag sooova :)
Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0