19 September

Hej hej Jonas kom i fredes då åkte vi och badade på björkvik.. myys de släkte hallen och tände massa ljus. Sen åkte vi hem och åt och sen såg vi film och sen la vi oss. I lördes bakade vi muffins som dock inte blev bra liknade kratrar. Men de gillades av resten av folket här himma ;P

På kvällen spelade vi spel ( lollo, mamma, lotta, håkan, jonas och jag ) blev en del skratt kan jag säga :P

Idag vaknade jag gick upp och duscha medans jonas fortfarande sussade i sängen och jag var bara tvungen att ta ett kort på han.. Han var så himla gullig. Sen åke vi så familjen kunde rösta sen åkte vi till malmö. Blev sminkade och stylade sen gick vi in i studion där vi skulle ta korten tog ca 2 timmar.

Sen skulle vi välja ut bilderna... Det var ju inte de lättaste.. För min del blev det 3 bilder och de gick på 850 kr vilket jag blev lite lissen för haha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0