13 September

Fick gå snabbt till tåget i morse.. Kom knappt ur sängen. När jag väl kom på tåget var det smockfullt i hela tåget så stog tryckt mot rutan ända till malmö... Och precis innan vi kom fram i malmö kände jag bara hur jag blev helt svag och höll på att svima.. Till slut började hela kroppen skaka så jag orkade inte hålla mitt paraply så jag tappade det oc en tjej tog upp det och frågade hur det var med mig..
Jag bara " Jag tror jag håller på att svimma" Sen svartnade de för ögonen och jag tappade telefonen och trillade ner på golvet. Vaknade av att tjejen och en annan tant frågade hur det var med mig. Sen var vi framme i malmö.. Då kom där en kines och hjälpte mig att hitta linus. Sen tog vi bussen till skolan.
Sitter här nu men är fortfarande helt svag.. FYFAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0