110 frågor - 110 svar

1. NAMN - Jessica
2. ÅLDER - 15 :)
3. HÖGER ELLER VÄNSTERHÄNT - Höger
4. HUMÖR JUST NU - Trött ....:(
5. FAVORITGODIS - Choklad =)
6. ÄR DET NÅGOT DU ABSOLUT INTE ÄTER? - Oliver!
7. KLÄDER JUST NU - Vita byxor grå tröja och skarfs
8. MUSIK JUST NU -  eyes on fire
9. NÄR ÅT DU SENAST? -  frukos typ 2 timmar sen
10. VAD SA DU SENAST? - Vi kan ha texten i samma färg som ramen
11. FAVORITKLÄDER -  Hm.. ingen aning:)
12. FAVORIT HANGOUT - Jonas :P
13. OM DU VAR TVUNGEN ATT LEVA I EN ANNAN TIDSEPOK VILKEN SKULLE DU VÄLJA? -  Framtiden
14. FISK ELLER BADKRUKA? - Fisk älskar att bada =)
15. BLOGG ELLER MSN? -  Båda:)
16. ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT? - Sällskap
17. FAVORITFÄRG - Rosa:)
18. SAFT ELLER ALKOHOL - hm... typ båda :)
19. LÄNGD - 164
20. HUR MÅNGA KUDDAR SOVER DU MED? - 4
21. FAVORITVÄDER - Både sol och värme för det e skönt men vinter och snö för det e mysigt :)
22. OM DU VAR FAST PÅ EN Ö, TRE SAKER DU SKULLE TA MED - En telefon en båt och mat
23. SPELAR DU NÅTT INSTRUMENT - Nej spelar bara gitarr hemma (Y)
24. MORGON ELLER NATTMÄNNISKA - natt människa
25. SPARARE ELLER SLÖSARE - både och
26. VEM ÄR VIKTIGAST FÖR DIG?  Min familj och vännerna<3
27. GYLLENEREGLEN FÖR DIG - Va mot andra så som du vill att andra ska va mot dig själv
28. DET BÄSTA DU VET - Kärlek :)
29. SMINKAR DU DIG? - Ja:)
30. BÄSTA FILM - Twilight eller stolthet och fördom :P
31. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER? - Ja, det kan ju inte bara finnas här..
32. KOMMER IHÅG DIN FÖRSTA "KÄRLEK"? - Ja
33. GILLAR DU HENNE/HONOM FORTFARANDE? - Ja, men bara som vän
35. TROR DU PÅ MIRAKEL? - Nja inte precis
36. TROR DU ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖR ALLTID? - Ja
37. SER DU DIG SJÄLV SOM TOLERANT MOT ANDRA? - Oftast
38. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG? - Nej
39. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR? - 2 eller 3
40. FRAMTIDSPLANER? - Bo i malmö eller köpenhamn
41. BIO ELLER PROMENAD? -  Bio
42. ÄR DU ROLIG ELLER TRÅKIG? - Rolig får jag hoppas :)
43. GLASÖGON, LINSER ELLER INGET? - Inget
44. TEKNISK ELLER OTEKNIS - haha mitt i mellan
45. ÄR DU KITTLIG? - Japp, men våga aldrig kittla mig :))
46. SNARKAR DU? - Nej, det tror jag inte :)
48. RÄDD FÖR INSEKTER? - Ja, spindlar..
49. ÄCKLIGASTE INSEKTEN? - Spindlar!
50. STÖRSTA SVAGHET? - Mörkrädd (a):(
51. DET ÄR JAG BRA PÅ? - Går snabbare att säga vad jag inte är bra på
52. MUSIKSTIL? - Beror på humör :)
53. LYCKOTAL? - 7
54. FAVORITBAND? - inget direkt.
55. BÄSTA BOK? -  Twilight
56. OM DU FICK VÄLJA TRE SUPERKRAFTER, VILKA SKULLE DU VÄLJA? - Trolla, läsa folks tankar och få allt jag ville ;P
57. FAVORITORD - wazzup ;)
58. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU? - 10.43
59. CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS? - Chips :)
60. PIZZA ELLER HAMBURGARE? - Pizza
61. SKRIVER DU DAGBOK? - nej, men har gjort en gång i tiden;)
62. SPORT, A-EKONOMI ELLER BARNPROGRAM? - Inget av det :)
63. NAMNSDAGSDATUM? - hehe vet inte
64. HAR DU NÅGON FLICKVÄN/POJKVÄN? - Ja :)
65. TÄNKER DU NÅGONSIN PIERCA DIG? - Ja, tungan :)
66. FÖDELSEDAG - 8 Decemer..
67. FAVORITCHIPS - sourcream
68. SYNLIGA ÄRR? -  Ja
69. DINA BÄSTA VÄNNER? - Dom vet vem dem är.
70. FAVORIT DAG? - Fredag kväll och lördagar :)
71. GUNGAR DU PÅ STOLEN? - Kan hända det ska ju va bra för hjärnan;)
72. HUR MÅNGA KUSINER HAR DU? - 12 :)
73. DETTA GÖR MIG ARGAST? - Folk som ljuger och sviker
74. HAR DU UTÖVAT NÅGON SPORT? - Ja
75. I JULKLAPP ÖNSKAR JAG MIG? - Objektiv till kameran och lite sånt:)
76. SENAP, KETCHUP ELLER INGET PÅ KORVEN? - Ketchup och senap:)
77. SKULLE DU NÅGONSIN FÅ FÖR DIG ATT HOPPA BUNGYJUMP? -Japp och innan jag dör ska jag ha gjort det !
78. VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFLEN I? -Vänster:)
79. ANSER DU ATT MAN FÅR SKYLLA SIG SJÄLV OM MAN SLICKAR PÅ ENLYCKTSTOLPE PÅ VINTERN? - Nä, det är kolhuvet som inte uppfann värmeslinger i lyckstolparna på vintern !
80. ÄR ALLA LIKA MKT VÄRDA? - Nej inte typ mördare å sånna !
81. VAD HÄNGER PÅ VÄGGARNA I DITT RUM? - spegel och "väggord" och snart tavlor :)
82. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TAPETERNA? - Gräddvitt och brunt :)
83. PASTA, RIS ELLER POTATIS? - Ris:)
84. HUR ÄR DIN DRÖM KVINNA/MAN? -  Underbar
85. VILKET ÄR BÄST - vene
86. LJUST ELLER MÖRKT BRÖD TILL FRUKOST? - Ljust :)
87. VILKEN LÄSK ÄR GODAST? - Cola !
88. VAD GÖR DU HELST? - Är med min underbara pojkvän :)
89. SKÖNASTE SÄNGEN ATTT SOVA I ? - My own med gott sällskap :)
90. HUR MÅNGA SYSKON HAR DU? - två:) tror jag (I)
91. BÄDDAR DU DIN SÄNG? - Ja
92. BOR DU SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON? -  Med min familj:P
93. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅT? - Ja
94. ÄR DU MÖRKRÄDD? -Ja!
95. ÄR DU DUM?  - Verkligen inte!!
96. TROR DU PÅ ASTROLOGI?  - Nej
97. TROR DU PÅ MAGI? - Nej
98. SLÄPAR DU FÖTTERNA EFTER DIG? - Ibland
99. GYMPADOJOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER? - Blandat mellan välpolerade och sandaler:P
100. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR? - Döden!
101. STÄDAR DU DITT RUM SJÄLV? - Ja det städar inte sig själv
102. NÄR STÄDAR DU DITT RUM? - När man får en städ kick
103. SKULLE DU KÄKA UPP EN CLEMENTIN FÖR 5000 KR? -Klart
104. HAV ELLER SJÖ? - Hav
105. SAMLAR DU PÅ NÅGOT? -  Nej!
106. ÄR DU RÄDD FÖR BLOD? - Nej
107. SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT BLI VEGETARIAN? - Ja, funderar på de
108. SALTAR DU PÅ MATEN? - nej :)
109. FAVORITKAKA - Typ kanelbulle :)
110. KAN DU SJUNGA? - kan, kan jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0