Kvälls inlägg

Sitter och är uttråkad och spelar spel på facebook haha sånt liv har jag ;) När jag kom hem blev det plugga matte eftersom jag missat några lektioner. Så blev till att sitta där sen åkte jag och lollo till city gross och köpte glass och bananer så när vi kom hem åt vi makaronilåda och till efterrätt blev det milkshake så himla gott blev det med hiii (a) Sen gick jag ut med Felicia en runda trevligt som vanlig yaah :p Känner att jag verkligen skulle behöva ligga ett tag på spikmattan för min rygg tar kol på mig så det skulle verkligen vara skönt att ligga där ett tag och lugna ner sig :) Men men får väll göra det imon :)

Imon hoppas jag på att får slippa åka till skolan för jag har bara en lektion i morgon och det är matte.. Så vi har mailat läraren och frågat om vi inte kan få plugga hemma ist för det känns lite onödigt att åka ända från Höör för att ha en lekton... En timmes resa bara för en lektion. Så vi sitter hemma och hoppas på att han går med på de :))

Har även bestämt mig för att välja graf ist för foto. Har mer framtid med graf samtidigt som det är minst lika kul :) Foto är nog mer en hobby. Känns rätt bra ändå :) Jag vill arbeta som en layoutare och om ni inte vet vad de är så är det en som arbetar med att sätta hop en tidning på ett snyggt sätt typ som hon i 13 snart 30 om ni har sett den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0