7 Oktober

Började med orientering första lektionen och det ösregnade inte så nice. Vi hade 8 kontroller runt om i malmö som vi skulle fixa på 60 min.. Och eftersom jag inte va i så bra shape så blev det lite jobbigt då och då men klart så löste de sig fint fint :P fick rätt på alla 8 kontroller så är lite nöjd ändå :) Plus att vi kom in 3 min innan tiden gick ut yey ;)
Haha dock efter de ville jag inte sitta i matsalen och äta när jag såg ut som brunnmannen på reklamen haha :) Så blev till att käka en bulle oh ett äpple ist :P När jag kom in hade jag smink uppe vid ögonbrynen haha så blev till att tvätta av de och föna håret och på med nya torra kläder :)

Nu sitter jag uppe vid tvn och vet inte riktigt vad jag ska göra :) Var bara jag och pappa vid matbordet. Mamma är på möte och lollo är i malmö och lotta är hos håkan så blev bara jag och pappi och han ska nog snart ut på jobb så då blir jag ensam hemma :(:( men det får jag hoppas löser sig :) i värsta fall får jag hälla upp ett varmt bad och stoppa i en film och ligga och mysa :P sounds good :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0