28 Oktober

Sitter hemma och käkar chilli nötter med lollo hii :) Gick upp klockan halv 6 idag för att ta tåget till skolan kl 06.56 dryygt hade prov på högskolan kl 08.10 och helt ärligt kände jag mig helt lost.. Fattade inte nånting av som va på provet fast jag läst på som en jude... Men tur nog var jag inte den ända som tyckte det var cp.. Sån tur ska jag ha en annan matte lärare efter höstlovet då jag börjar i min riktiga klass :) Efter provet gick jag och Emma och tog ner våra bilder sen tog jag tåget hem kl 48.. Lollo hämtade mig på stationen vid 20 över 10 då åkte vi och köpte massa grejor och sen blev det hem :) Är ledig imon så nu kan lovet verkligen börja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0