27 Oktober

Sitter i klassrummet och väntar på att alla sega åsnor ska äta klart så att vi kan hänga upp vårt arbete till ikväll... Måste sitta här och vänta för att få de bästa platserna. Ska nog sätta igång kenny starfighter. Var även nere i matsalen och åt bröd haha. Efter vi har satt upp våra bilder ska jag och Emmis in till stan och äta på Mc Donald´s tycker jag att vi är värda! Men jag vet iallafall att jag inte ska äta mjukglass och milkshake mer! Ikväll ska vi då har uppvisning för våra föräldrar och politiker .. Alltså våra projket ska vi visa i hela skolan. Så slutar inte förens 20.00 dryyygt... Sen ska jag upp 05.30 imon för att ha prov sista dagen i skolan -_- drygt jotack....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0