24 Oktober

Min helg har varit helt toppen den tillbringades med min underbara pojkvän. Även om vi bara latat oss och krängt så har det varit super :)
Fredes: Träffade Felicia efter skolan. Gick en runda sen kom Jonas. Vi 7 tiden mötte vi Felicia gick inom konsum och köpte choklad mouse och grädde och MONSTER (a) Gick hem och åt och tittade på Idol sen tottade vi på film jag och felicia visade verkligen våra känslor i den filmen haha ;P Sen gick vi ut och träffade Jesper. Gick hem till mig efter ett tag och tittade på film dock somnade jag nästan direkt. Vid 4 stack dom så då blev det sängen för mig och ninas.

Lördes: Jag och Jonas vaknade gjorde inte så mkt köpte glass och choklad. Senare på kvällen tittade vi på film och åt choklad och myste gick och la oss rätt tidigt. Somnade ganska snabbt.

Idag: Vaknade kl 2 !! Gick upp och åt frukost. La oss i soffan och tittade på tv sen blev det pizza till mat men var dock inte så hungrig efter allt vi ätit hela helgen. Sen blev det tv igen och var snart dags för lille Jonas att gå hem. Nu sitter jag här och tittar på film med mamma och pappa vilket jag inte gjort på evigheter.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0