22 Oktober

Sitter i klassrummet och skulle precis skriva ut våra bilder men såklart har alla fotolärare lektion så ingen kan skriva ut de till oss -_- så nu får vi sitta här och vänta dryyygt. Ikväll kommer älsklingen så det blir myys och titta på idol. Har verkligen saknat att ha han vid min sida när jag somnar. Det har blivit en vana... Jag är ritkigt trött och riktigt hungrig känns inte som allt är så bra just nu haha. Så får ta en liten vilestund när jag kommer hem :) Inget spec händer i helgen mer än att vara med Jonas. Ritkigt kallt ute så blev vinterjackan idag också. Känner mig riktigt fet i den men det tycker jag att man får göra på vintern.. Det är vinterns nackdel haha. Men det är även mysigt att bulla in sig i massa kläder och halsdukar :) Nä nu ska jag fortsätta att spela lite spel på fb :P haha no life at all :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0