21 oktober höst shopping

Skolan idag gick rätt fort bara att sista lektonen hade vi sjukt tråkig grejs i bibblan som blivit känd i vår klass och stämplad som tråkigaste lektionen ever! Efter skolan tog jag tåget direkt till Lund gick först och tittade på lagerhaus en stund sen kom lotta och lollo och hämtade mig på stationen och då åkte vi till Nova.

Köpte:
Skor :skopunkten 399 :-
Skjorta: Gina Tricot 199:-
Träningskor: Stadium 499:-


Nöjd med mina köp faktiskt nu ska jag iallafall ta och mixtra lite med mina naglar hade jag tänkt :p får se om det blir så bra som det är i mitt huvud just nu :) Men men här kommer i alla fall bilderna på kläderna jag köpte idag. Tog dom från internett eftersom jag gissar på att de blir bättre bilder :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0