20 Oktober

Sitter i skolan och vet inte riktigt hur jag ska göra vad jag ska välja syv tanten är aldrig där så jag kan inte prata med henne jag får riktigt damp. Tänk om jag väljer fel nu för nu har alla vännerna försökt övertyga en... Ska iallafall snart gå till bussen och ta tåget till snutte länge sen vi var hemma hos honom faktiskt. Vet inte riktigt vad vi ska göra men får gå till hans skola när han slutar. Indag har vi tagit några bilder och det är i stort sätt allt v har gjort denna tråkiga dag. Har ingen rolig bild att ladda upp för det brukar mest bli bilder på mig så jag tar faktiskt och skiter i  en bild idag för jag har inte ork till att leta upp en hehe. Försöker även övertala Fredrik att få sovmorgon imon. Brukar vanligtvis börja 10.45 på torsdagar men såklart ska vi börja redan 09.10 imon drygt som in i. Ja men nu ska jag inte plåga era ögon längre todelo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0