19 Oktober

Sittar vid datan och spelar spel haha är jätte trött vill egentligen bara lägga mig i sängen och somna men då kommer jag inte kunna sova ikväll så får hålla ögonen uppe.. Slutade vid halv 12 idag. Så då åkte jag och Linus in till Höör vi gick inom Ringsjöskolan och lämnade mitt gamla betyg så hoppas på att mitt nya snart kommer hem skickat :) Rätt kul att se vad de har gjort med skolan ändrat en del grejor :) Träffade även Anki faktiskt saknat henne jätte mycket !

Efter de gick jag hem och gjorde nudlar ringde även pappa och beställde pannkakor till mat :D MUUMS Hade tänkt att lyfta luren och slå en pling till Jonas nu och hoppas på att han svarar :) Sen ska jag ner och plugga matte har prov nästa vecka=/ Men men sen är det lov :P yahooo :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0