17 Oktober

Sitter vid tvn och tittar på reprisen från idol i fredas :p Är ritkigt trött och seg idag och min vanliga data har låst sig jäkla skit haha :) Tur jag har min andra data pappas data är så seg hade inte orkat med den hehe :) Idag ska jag nog se film med Bea :) Mysigt

Fredes:  Jonas kom runt 4 då gjorde vi hamburgare och fixa sig lite. vid 7 tiden körde vi mamma och pappa till sätofta sen körde vi och hämtade Felicia. Körde och hämtade upp malin sen åkte vi inom ica och köpte lite gotti gott :) Blev hem till malin och se på the ugly truth efter att vi tjockat oss riktigt spelade vi Buzz ett tag blev en del skratta där också :) Sen körde vi och hämtade mamma och pappa vid 12 körde även hem Felicia. Sen blev det hem och krypa ner i sängen.

Lördes: Gick upp tidigt för att hoppa in i duschen för idag skulle jag till sturkö på kalas för min kusin fyller 18. Blev upp och fixa sig sen dra upp Jonas för att äta frukost. Vid tolv tiden blev det till att sätta sig i bilen och börja sig 2 h långa resa mot sturkö. När vi väl kom fram blev det mat och prat och åter igen mat. Åkte runt 8 så var hemma vi 10 tiden.
Ja det var min helg haha låter roligt va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0