11 Oktober

Kom nyss in till klassrummet riktigt kallt är det ute !! Tåget blev försenat typ 20 min typ nog så blev det i god tid ändå för min lektion som börjar om 10 min :)

Fredes: Jag och Linus köpte kakor efter skolan och gick hem till mig och fikade haha mysigt värre :P Lagom till vi var färdiga kom Jonas :) Vi tittade på resident evil 1 sen tog vi ett varmt skumbad med en massa tända ljus och mysig musik.

Lördes: Vi vaknade vid runt 1 då tittade vi på resident evil 2 och 3 tycker 3 var ritkigt bra men 1 var läskigare och det var lite kul ändå när det är läskigt men men.. Lite senare stack jag och Jonas till konsum och handla jäst och mjöl sen bröjade jag, jonas, lotta och håkan att baka kanelbullar :P blev ritkigt många och riktigt goda :P Sen spelade jag, Jonas, Thomas, Louise, Lotta och håkan spel. Vi spelade med andra gester och brainstorm haha riktigt kul var det :P
Efter de gick jag och Jonas och la oss.

Söndag: Vi vaknade rätt sen gick upp och åt sen satte vi på titanic så satt där i 3 timmar efter det hjälpte vi till att sätta in vårt nya matbord. Sen stack vi till konsum och köpte glass och cola och sen åkte vi till vaxsjön och"fikade" Senare på kvällen gick jag och lollo ut och träffade staphanie och Jessica :D så himla glad att dom är tillbaka :P

Kommentarer
Postat av: angelica

snygg blogg :-)

2010-10-13 @ 17:37:26
URL: http://angeliicakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0