Sov gott snutte :( <3

Jag saknar dig så himla mycket jag vill inte tro att du inte finns hos mig längre. Allt gick så himla fort. Beslutet var så jävla svårt men vi visste att det var bäst så. Det sista vi ville var att du skulle lida. Så vi fick göra de så skulle stoppa hans lidande men starta vårt egna... Allt är så himla tomt och trots att du inte finns här längre så hör jag dina tassar i hallen. Men jag vet att du har det bättre där du nu är. Även fast jag inte vill leva utan dig så måste jag.

Men jag glömmer aldrig hur du skyddade din lilla "valp", hur du attackerade dammsugaren när vi städade eller när du klämde in dig en liten håla i soffan. Hur du tröstade mig när jag var ledsen, hur du inte kunde låta bli att slicka på julskinkan eller när du väckte mig med en nos i örat på en. Kommer alltid tänka på dig och du kommer alltid vara den hunden jag kommer att sakna. Finns ingen sötare, goare eller finare hund än du Wilmer. Sov gott tusse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0