Natt eller morgon inlägg?

Ligger i sängen och undrar vad jag gör vaken såhär sent? Snutte ligger inte bredvid mig inatt=/ han ligger 3 mil bort i sin dumma säng och skickar sms till mig. Vilket är min räddning i denna stund. Känner egentligen inte alls för att sova just nu. Vill inte somna och vakna utan Jonas vid min sida..

Veckan har i alla fall varit helt underbar! varit med Jonas nästan varje dag. Åkte till Jonas i onsdes han mamma fyllde ju år så firade henne med lite tårta och så.. Spelade lite guitar hero med och äntligen klarade jag den jävla låten som jag försökt klara i evigheter! Fatta vad glad jag blev haha :) Åkte sen hem till mig. Blev typ sängen direkt.

Idag gick jag upp kl 08.30 för att fixa mig för skulle passa barn 10.00-13.00 gick rätt bra var ute på lekplats och lekte ed barbie haha det var ett tag sedan man gjorde de :P haha saknar tiden då man var liten och allt man gjorde var att leka. Gick upp klockan 9 och la sig vid 9 igen. Det var jobbigt att lämna Jonas idag vill inte sova själv sängen känns större än vanligt och vill verkligen inte ha de så. Bara för att han ska jobba imon kommer spökena fram under sängen igen :( (a) ;P Hoppas han kommer efter att han jobbat imon jag och systrarna inklusive boysen ska ha skräckfilms maraton :D grr låter toppen i mina öron iallafall :D Kommer kränga godis och skrika mig hes... åååh ge mig lördag :D   Nä nu ska jag faktiskt ta och släcka datan och dra släcka nattlampan :) Natti natt :)
Hatar när Jonas inte är här då blir jag såhäääääär ledsen :(

Kommentarer
Postat av: Jonas

fan vad jag saknar dig älskling :( <333

2010-11-07 @ 21:15:24
URL: http://jivooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0