29 November

Ska snart ha någon lektion och jag vet inte riktigt vilken det är men tror de är nått med foto. Jag och carolina sitter och har redig jul stämning. Sitter och lyssnar på julmusik :) Igår var det mammas födelsedag :) Vi gick ut och åt och sedan kom vi ut lagom till lucian skulle "krönas" så vi stannade och tittade på de :) Sen gick vi hem och gjorde tårta och värmde glöggen så fikade vi med farmor och farfar :)

Jag åkte till Jonas i fredes. tåget var försenat 40 min drygt. Jag och Jonas åkte en runda och precis när vi kommit hem kom jag på att jag tappat min vante.. Var bara till att hoppa in i bilen igen. Såg klart på idol och lite sånt. Sen gick vi och la oss. På lördagen gick vi upp klockan 7 för och tog bussen kl 8. Tog 3 timmar att komma till kalmar. Va där med Jonas familj. Först gick vi julmarknaden på slottet sen gick vi in till stan och jag köpte en klänning till mitt kalas på lördag:) sen köpte jag en svart t-shirt men en smilie på jag tyckte den var lite kulig :P Sen när vi väl kom hem på kvällen åkte jag och Jonas hem till mig. Körde i 60 nästan hela vägen hem... Men när vi väl kom hem såg vi nån äcklig spindelfilm med lollo,thomas,lotta och håkan :) efter det såg vi en annan lite kuligare film. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0