22 November

Ja sitter återigen i skolan, har historia i nästan 2 timmar vilket jag tycker är ÖVER mycket. Känner mig inte ritkigt bra är öm i hela kroppen och ont i halsen. Tror det är Jonas som smittat mig för han mådde lite dåligt haha.

Fredes: Jonas kom och vi tittade på idol och gick en runda hända inte så mkt den dagen mer än slappa.

Lördes: Jag och Jonas vakna seent. Klädde på oss sen spelade vi Sims och CS haha yeye power. Sen gick vi in i duschen sen ringde vi och beställde biljetter till Harry Potter filmen. Åkte in vid 6 och jag vet inte hur men vi lyckades iallafall gå förbi bion utan att se den.. Bra lixom haha men sjukt bra va den :) Ja tyckte lätt att det var den bästa harry potter filmer (Y) ! Sen kom Lotta och Håkan och hämtade oss. Åkte hem så åt jag och jonas sen åkte jag och lotta håkan och jonas en runda först till hörby och sen i en jäkla läskig skog.. Sen åkte vi halvvägs till Lund sen hem och sen gick jag och Jonas och la oss.

Söndes: Vaknade sent igen gick upp åt frukost gick en runda sen så hade hela dagen gått. Han åkte hem vid 8 :( buhuuu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0