19 November

Dagarna går långsamt förbi utan ville. När jag är vid hans grav gör det så himla ont och jag inser att han verkligen inte kommer tillbaks. Det finns saker som får en att glömma det för en stund, men tanken kommer alltid tillbaka förr eller senare. Man får försöka lära sig leva utan han. Jag saknar honom mer än nått annat.

Sitter och väntar på att få redovisa har väntat ända sen kl 10 drygish yapp yapp. Men nu äntligen är det fredag och Jonas kommer! Nånting som gör mig lycklig i det ledsna. Han får mig att tänka på nått annat och min rädsla minskar. Jag kan sova hela nätterna när han är hos mig. När jag kommer hem ska jag snabbt städa över mitt rum som har varit stökigt ett tag. Ska även byta lakan i min säng igen för jag kan verkligen inte ha sidentäcke! Det glider ju ur hela tiden...

Jag hoppas även på att min och Louise önskan går igenom(a) vi vill ha hemmagjord Pizza :D (håller tummarna) haha sitter och ser sjuka klipp på youtube med haha sjuka människor det finns asså haha :) Ha det göttans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0