15 November

Sitter som vanligt i klassrummet och skriver. Har mentorstid och om jag fattade dom andra rätt så slutar jag helt tidigare idag YÄÄS. Mitt orginal schema visar att jag börjar 08.10-16.30 idag så JA TACK! till att sluta tidigare.. Jag har vatt så super duper dålig på att blogga. I fredags satt jag hemma och tittade på idol med familjen. På lördagen åkte jag till Ullared med mamma och systrarna. Fan vad där var mycket folk. Det var helt stopp i gångarna.. På kvällen kom Jonas till mig.. Haha när jag kom hem satt han ute på trappan och väntade de lilla gullefjunet haha. Jag visade han vad jag hade köpt och dansade glatt runt i mina nya träningskläder haha.. Sen skulle vi åka en runda.. När vi kom in i mamma & pappas rum fick Wilmer knappt luft.. Så de fick åka in till djursjukhuset. Vi åkte till vaxsjön och var där en stund. Sen åkte vi hem och la oss.

På söndagen skulle vi till Farmor och Farfar och precis när vi kom fram ringde doktorn och det verkade inte vara så positivt men jag hoppas ändå på det bästa.. Såklart är hela familjen ledsna. Men vi torkade tårarna och gick in till farmor oc farfar.. Åt kalkon och tårta sen så åkte vi hem runt hlav 8. Då brast vi ut i gråt igen och jag ville verkligen bara att nån skulle slå mig så att jag vaknade upp och allting var över. Vi tittade på parlamentet för att försöka få lite glädje i oss. Sen ringde Jonas och sen gick jag och la mig. Så klart började jag stor gråta igen så jag gick in till mamma och sen somnade jag där. Vaknde idag kl halv sex gick upp och fixa mig. Slutar om en timme skönt 5 h tidigare GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0