10 November

Sitter i klassrummet väntar på att ha svenska även den sista lektionen skönt köpte en cola som jag tänkte belöna mig med efter denna hårda dag ;) Är as trött skulle behöva sova mer somnade runt halv 11 igår så var vaken i 19 timmar igår... När jag slutat ska jag ta tåget till snutten är i hässleholm vid kvart över 3 så får gå runt och titta i affärer eller nått för han slutar inte för ens 4. Får se om det finns någon att träffa sålänge :)

Laholm dagen :
Dagen började med att jag gick upp kl 04.30! Fatta tidigt kändes bara sjukt att sätta klockan så tidigt. Gick upp och tog tåget 05.56. Gick till skolan och väntade på att man kunde gå in i bussen. Åkte i nästan 2 timmar för att komma till värsta hålan ( Laholm ). När vi kom fram blev det frukost. Sen skulle vi göra en massa övningar och göra en film. Åkte hem runt 4  då visades filmerna vi gjort. Mådde as illa (åksjuk) så jag fick sitta och konstant titta ut genom rutan. Somnade och vaknade av att dom skulle släppa av en vid center syd. Missade precis tåget så jag och Linus fick ta pågatåg hem -_- fyyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0