Todelo :)

Nyss duschat och fixat mig ska snart till entre
med lotta lollo och felicia :) Sov här inatt så ska
snart hem och hämta pengar och sen åker vi :)
Var ju ledig idag efter som vi har dagsverke dag
så skulle egentligen ränsa underkläder men så mkt
blev det av de :) Igår tittade jag och felicia på tv
litta sen fixade jag hennes blogg :) Sen stack vi ut
och åkte rullor:) åkte förbi linus med :) där var
thomas alex med:) var där bara typ en timme sen
stack vi hem till felicia. Blev sängen på dirr:)

Vaknade av att donna (felicias hund) hoppade upp och
slickade mig i ansiktet.. Myyysigt ;) luktade vovve mat ;P
Men men nu blir det malmö om ett strix :)

Bilder kommer sen när jag kommit hem :) Pusshej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0