Godkväll

Efter skolan blev det typ fixa mig lite vet inte varför
men jag kände för det haha :)
Sen satte jag mig vid datan borde egentligen ha pluggat
men såklart blev det inte alls så. Sen blev det mat
(korv i bröd) efter de kom jc och hämta mig så stack vi
till vaxsjön va där kanske 20 min sen blev det  in till
höör igen åkte runt lite sen blev det hem..

När man kom hem hade louise och charlotte köpt godis såklart
går inte en dag utan de... Sen blev det hit och nu är klockan snart
10 och jag har fortfarade inte pluggat de som jag måste kunna imon.
Men får plugga nu innna jag somnar .. Så sjukt trött asså inte klokt.

Försökte även städa idag vilket inte gick så bra.
Nä nu ska jag minsann få in detta i huvet :P
Ha det super tjohoo :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0