Foto time (L)

Blev ut och fotade så blev ändå ett
inlägg till så jag kan lägga in bilderna (a)
Tog en del bilder på min hund :)
Han är inte så bra som modell eftersom
han inte sitter stilla men söt är han !

Nu ska jag lotta mamma och pappi titta
på hata göteborg ;P vet inte hur många gånger
jag har sett den filmen dom senaste veckorna.
Är riktigt trött så ska ta mina tabletter och sen krypa
ner i sängen om en timme (Y)
Och det är inte sömnpiller som alla tror !
Det är tabletter som ska hjälpa mig att koppla av
och inte tänka på så mkt när jag lagt mig.
Efter som tankarna fortfarande kommer om linus
och därav får panik... Så bara ett naturligt hjälpmedel:)

Här kommer bilderna iallafall..:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0