At school

En lycklig Jessica :)Sitter i skolan har engelska.. Och det regnar som fan.
Inget jag uppskattar (N) Sitter och tränar till engelskprov
som vi har nästa onsdag (Y) Efter denna lektionen har vi
idrott och hoppas på att vi har något roligt där..

ikväll blir det filmkväll med mammi (a)
Vi ska köpa massa godis (a)
Och så ska vi beställa kebabtalltik
och se på stolthet och fördom :D
Ghaa jag och mamma är lika galna i den filmen :D

Sen i helgen vet jag inte riktigt vad som händer
blir väll plugg måste göra glart

Biologi inlämningen
och sen  eng prov på onsdag
och sen fysikprov på onsdag måndag :)

Gjorde nyss klart allt i SO vilket är SKÖNT
så nu slipper jag att ha de i huvet :)

Men nu måste jag träna hejsvej :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0