31 Maj

Om exakt en vecka är vi på balen nu nice :P
Hoppas allt kommer att bli bra iallafall :P
Efter skolan blev det hem såg att mitt paket från
ellos hade kommit så gick upp och väntade på
att klockan så att jag kunde hämta de och där
va min bikini whii :)) rätt nöjd köpte en svart
enkel :) passade även på att köpa
"Dove Summer Glow" Body lotion som även gör
en brun mycket bra :))

Ska krypa ner i sängen nu och sussa gott
och hoppas att inte drömma mardrömmar
som jag gjort de senaste dagarna..
Man ska inte prata om någon läskigt
innan man somnar för då drömmer man bara
om det sen haha vaknar mitt i natten och vågar
inte somna om ikke bra :P

Wilmer ska till djursjukhuset i mon och rönkas
har vi tur så är det inte canser :D
Den dumma läkaren sa att de var de men när vi
ringde till djursjukhuset så sa de att de kunde
va jätte många saker så inte säkert att de var
canser .. tur de iallafall :D

Nej men nu ska jag nanna nattinatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0