3 Maj

Kom nyss hem vatt ute med felicia =)
riktigt skönt att gå ute så på kvällen:)
Vatt med henne hela dan :) kom hem till
henne efter skolan hade håla sista timmen:)
Så gjorde rostade mackor med nugat kräm på :D
mumma :D efter de gick vi upp på hennes rum skulle
plugga men blev att gå igenom hela hennes spelningslista
efter det började vi plugga 45 min senare var vi helt slut
så blev musik igen haha :)

Sen blev det hemm till mig och sen ut :)
Nu sitter jag här och försöker att värma mig:)
Lyssnar på lite skön musik:)
Men det ända är att mår så sjukt illa känns nästan
som jag ska kräka :( mysigt ;) haha men inte lika skönt..
Blir kanske att se film med lotta sen och den ända hon går
med på ät hipp hipp hora så får se om jag pallar med den
eller om jag går och lägger mig.. Har prov i fysik i mon vilket
vi fick reda på idag och vi har bara haft två lektioner :S

Och nationella i kemi på onsdag :S fattar inte vf vi ska ha NP
i kemi :S helt sinnes ! Men men här kommer massa bilder sen
idag (Y) :)))

Såhär såg felicia ut innan vi började plugga;)


Och såhär såg hon ut efter 45 min ;)


Inte lika glad mer ;)

Haha men här kommer lite bilder från när musiken kom in i blodet;)

haha bilden är INTE photoshopad men ser dock ut så!


Felicia och jag har ingen fritiiid så jag ritade JC ;) hahah
eller det var ju dock inte det ända jag ritade (Y)


Såhär kommer mitt hus se ut när jag flyttar hemmifrån :)))


Jag och felicia ;)






Och här kommer lite eftersläntar bilder sen spexkortet :))




HAJ

eller nej dagens ord ;) :

Let the wind blow through

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0