27 Maj

Sitter i svenska salen och har nyss tagit en liten tupplur
vilket kan behövas en sånhär jobbig dag. Blev inte så många
timmars sömn inatt. Somnade runt halv 4 och gick upp vad
halv 7. Men lever gör jag. Magen kurrar som fan och jag
ber till gud att det är något gott i matsalen :)

Haha när jag vaknade när jag sovit nyss s¨var min första
tanke " shit jag har försovit mig " haha sen när jag tittade
mig omkring jag bara visst fan jag är i skolan..
Men men det var bara jag och felicia i klassrummer så tur
nog så såg ingen mig :P

Efter denna lektionen har vi matte och då blir det till att
plugga till fysik provet som jag ska göra imon :)
Skönt att få det gjort tycker jag men det är så sjukt mkt
nu som ska göras klart men nu börjar slutet verkligen
närma sig. 38 dagar kvar till Spanien har jag för mig !
whihoo :) Men nu slutar lektionen så borde väl gå snart :)

Hör av mig när jag kommit hem :)

Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0