25 Maj

hallåja sol och blåst.. Skulle bli gladare om blåsten
blåste iväg eller nått :P haha :)
På fredag är det bara två veckor kvar tills det är
Godbye till ringsjöskolan ;D Och det känns förjävla bra :D
Så det är en vecka kvar till balen och turneringen ;)

Skolan idag har vatt rätt chill :))
Första lektionen hade vi håla så jag somnade om i sängen;)
Sen blev det franska vilket inte var så kul hade ett hörförståelse
prov i 35 min -_- Efter det hade jag kemiprov som gick rätt okej:)
Eller det var iallafall vad jag kände haha sen är resultatet en helt
annan sak ;) På matten satt jag och felicia och pluggade i
fängelsehålan och då slog de mig att det bara är några få ritkitga
skoldagar kvar i skolan :P för sista veckan ska vi inte göra något..
Whihoooo

Ikväll ska jag se film med Felicia ska nog hyra en sorlig hundfilm
så kommer sitta och gråta och äta godis och choklad :)))
Men men hare :)






Kommentarer
Postat av: felicia

yeee :D <3

2010-05-25 @ 17:33:44
URL: http://flicias.blogg.se/
Postat av: felicia

yeee :D<3

2010-05-25 @ 17:34:29
URL: http://flicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0