20 Maj

Skolan idag var lite rörig men gick ändå..
Sjukt varmt har det varit idag inte klokt (a)
Efter skolan blev det hem till felicia blev även
ut en runda i "skogen" Efter de stack vi hem till
mig och la oss i trädgården :) Efter de stack jag
lollo och lotta till nova blev dock inget inhandlat
följde med eftersom jag skulle handlat en bikini
men som såklart var slut i min storlek :(
Så får antagligen skicka efter det på nätet..

Efter det så blev det mat blev grillning ikväll med
Sen kände jag mig så tjock haha proppade verkligen
i mig mat kändes det som så jag fick byta om
och så blev det ut och springa.. Skönt men jobbigt..
Spang ca 45 min sen blev det hem och in i duschen..
Nu sitter jag här och ska borsta tänderna och sen
krypa ner i sängen..

Imon är det vandring hela dagen slutar dock halv 2
vilket låter rätt bra i mina öron..

Men men ha det super puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0