2 Maj

Gud vad tiden går fort och det betyder att
det bara är 10 dagar kvar till göteborg :D
Som innebär massa kul :D

bland annat:

*Liseberg
*Nordstan
*laserdome
*Universeum

Massa kul ju;)

Gha jag längtar som in i wohooo (a)
Har avtt helt seg denna helgen så inte så mkt att
skriva om mer än att jag ska ut och fota lite :)
Ska även gå en lång runda med mamma och wilmer:)
Annars blir det väl detta som får bli mitt inlägg för idag:)
Fast kommer antagligen skriva sen innan jag lägger mig.
Men det vet man ju aldrig hur det blir ;)

Ska iallafall grilla ikväll och det är Jessica som är kocken ;)
Så ikväll blir det fin middag haha kotlett med potatis kroketer;P
haha det är de Jessica klarar av haha (Y)

Sitter och lyssnar på massa gamal musik som man alltid lyssnade
på förr, men så kul när man kan varje ord. Och så väcker dom
massa gamla minnen. T.e.x. green day haha dom lyssnade jag
alltid på i typ 5-6 en liten preiod där haha verkligen
inte min stil nu men då var det som spelades i mina högtalare :P
typ som

"wake me up when september ends"
"holiday"
" when I come around"

haha gud ;P
Så kunde det vara haha :P
Nu är det ju lite annan musik som mina öron gillar ;)

Men ska gå ner till mammi nu ha det super =))

och avslutar men super seriös och fin bild :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0