18 Maj

Var hemma från skolan idag men mår betydligt bättre :)
Var riktigt skönt väder ute idag 20 grader i skuggan
så jag och luise tog wilmer och gick en runda i skogen
ritkigt skönt satte oss på en bänk i skogen och pratade
och njöt av den varma solen.. Sen tog vi en filt och la
oss på gräset i trädgården och lyssnade på musik:))

Har nyss städat på mitt rum. Damsugat och bytat lakan :)
Så skönt när man ska sova med nya lakan :)
Ville byta till mina nya gardiner men såklart så måste jag sy
upp dom för att dom är för långa .. Iriterande YES ..
Men men det är bara 3 veckor kvar till skolavslutningen och
ca 6-7 veckor kvar till spanien ;) Inte helt fel :P
Längtar som in i bomben :D

Men det känns som att jag har en hel del att ta igen sen 7an
när vi bytte klass och sånt :S drygt nu ångrar man lite att man
inte stannade lite längre tills allt de man skulle göra var gjort..
Men ska måla mina naglar och sen blir det desperate house wifes
elelr hur det stavas :) mihii (a)

Men nu ska jag joina mamma i soffan :)) hare bra puss :)



Vilken färg
ska man
måla naglarna
Blå eller rosa ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0