16 Maj & hemma igen :)

Hemma igen från göteborg:) sjukt trött är jag kan jag säga
nyser hela tiden och har feber... Kan det bli bättre ?? nej..
Men helgen har absolut vatt super duper kul :)
Absolut värt all feber och nysningar haha :P

Helgen har sett ut såhär :)

Torsdag:
Åkte till göteborg vid 11. Var famme runt 2 och var på skolan
som vi skulle sova på vid 3. Vi va där och åt sen åkte vi in till
stan så fick vi göra vad vi ville så vi gick lite på nordstan tills det
stängde sen stack vi till fotbolls "arenan" där göteborg spelade match
minns inte riktigt mot vilka men de stog iallafall 0-0 länge så vi stack:)
Så blev till att skutta runder i göteborg till halv 11 då blev det hem.
Och då var det full rulle för alla killar skulle tvunget ha "fistävling" om vems
fisar som luktade och hördes värst.. Verkligen trevligt (N) Men jag somnade
runt halv 2 och vaknade upp vid 4 igen och trodde att jag bara sovit i 5 min
efterssom alla var lika galna som vid halv 2. Men somnade igen.

Fredag:
Blev upp hlockan 08.00 och hoppa in i duschen sen frukost och sen vid tio blev
det in till stan och äta på espresohous mumsi. Efter det blev det liseberg.
Köpte tvådagars åkband och en biljett till spökhuset. Eftersom det var strålande
sol så var där mycket folk och 45 min vänte kö på de flästa så blev inte så mkt
åkande den dagen. Men kul hade vi :) Senare på kvällen blev det spökhuset med
Felicia, Linus, Matte och Jonte. Kan säga att vi var sjukt rädda innan vi ens gått in.
När vi väl kom in gick vi och skrek såfort växterna rörde sig. Men det var sjukt med
alla människorna som hoppade fram och drog efter en och skrek.. Haha de skrek
som små tjejer haha naw. Nu efter skrattar vi åt de men då ville man inget hellre
än att komma ut från skräck världen. Sen blev det hem och alla somnade nästan
direkt.

Lördag:
På lördagen spöregnade det och var kallt och såklart skulle vi åka paddan
(en båd i kanalen) så vi fick köpa regn rockar och sitta i kylan i en timme.
Och ska jag vara ärlig så hörde jag inte ett ord av vad hon snackade om.
Allt jag tänkte var på en varm säng med hög musik.. Efter det åkte jag och
några till hem och bytade om till varma kläder och då slutade det regna.
Gick och köpe chips och läsk till kvällen sen blev det lunch sen stack vi
till liseberg vid ca 4. Blev balder och kanonen och spegelhuset.. Inte skrattat
så mycket på länge asså.. Åkte även upp i tornet med felicia och såg 3D film
med Felicia. Sen på kvällen precis innan vi skulle hem fick jag extremt ont
i huvet. Och när vi hade åkt kanonen trodde jag att jag skulle svimma så ont
det gjorde.. Så matte vann en söt tigernalle till mig på basketen:) Sen åkte vi
hem åt chips och snackade.. sen blev det sooova

Söndag:
Blev sovmorgon till halv 9 då blev det packa ihop luftmadrssen och allt och
sätta ut de sen blev det in i duschen. Sen fick vi sitta och vänta i hallen i
30 min innan vi fick äta.. Efter att vi ätit blev det in till stan. Gick åter igen
till nordstan köpte 2 nagelack och ett par örhänge.. Sen blev det till att äta
på subway sen blev det gå till tåget och ta tåget hem... Och jag lyckades
t.o.m. få ett ragg på tåget ;) och det roliga var att han satt på tåget brevid..
Började med att tåget stannade för att vänta in ett annat tåg och då kom
vi bredvid ett annat tåg tittade runt och såg att en kille i andra tåget tittade
och viftade lite med ögonbrynen kunde inte hålla mig för skratt så väckte
Felciia som låg och sov.. Då kunde inte han heller hålla sig för skratt
så började han göra konstiga saker med händerna och efter ett tag
så fattade jag att de va hans mobil numer.. Skulle skriva ner de
men efter halva numret så åkte tåget haha lyckat måste jag säga ;P
Sem kom jag hem och nyser nu mer än 10 gånger per minut......
Blir antagligen ingen skola imon.. får se mamma ska hämta tempen nu ....














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0