12 Maj

Kom nyss hem vatt med mamma och pappa och handlat
köpte även lite "fika" till tåget i mon till göteborg :))
Kommer bli super kul mihiii :) Sitter här och lägger fram vad
jag ska packa men känns som att jag inte kommer få plats med allt
Och väskan är ju inte precis den finaste hahaha :)

Såklart kom inte våra klasströjor idag heller ;S så nu kommer vi inte
kunna använda dom i göteborg och blir så lissen över de !!

Riktigt dåligt väder i dag asså så himla trött på de !..
Fick skjuts av farfar i morse så kom till skolan 10-15 över 8
så tidig har jag nog inte varit på riktigt länge haha :)
Började med svenska och är klar med allt som ska göras så
blev till att hitta ¨nått annat :) Efter det blev det eng då tittade
vi på film :P och sen lunch och sen blev det 3 timmars bild för mig
och Felicia :) eftersom vi inte hade profildag :) Nice tur jag var där
annars hade jag aldrig hunnit ! :O haha :P

Men men nu får jag packa vidare hare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0