11 Maj

Vaknde runt 8 idag försov mig haha -_-
Men såklart så fick jag reda på att vi hade håla
första timmen så det blev till att hoppa in i duschen
och sen äta en gottig frukost :) Nu sitter jag här
och kan inte hitta ett par byxor som jag skulle ha idag..

Ikväll blir det väl läxor och packa till göteborg :)
Hii längtar (a) Och får hoppas att vi får våra klasströjor
idag :D Fick ju inte dom igår eftersom inte alla betalt -_-
Och har franska idag :((( Det är pain in the as!!
Men man får ju kämpa nu de sista veckorna :)
Ska bli så skönt att komma loss från ringsjöskolan :)

Nä nu ska jag ta och sminka mig och leta reda på byxorna
haha måste ju ha en plan B ifall jag inte hittar dom :)

Hejsvej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0