.....

Onsdag
Idag har det inte hänt så mycket det började med NP som gick rätt okej.
Sen flöt dagen bara på :) Efter skolan gjorde jag ett fysik prov som jag skulle
ha gjort i 8an som jag inte visste att vi haft. Sen efter det blev det konfan och
diskuterade hur vi skulle göra på konfirmationen.

Så nu ska jag snart ner i duschen och sen ska jag belöna mig med en halvtimme på
spikmattan. Lär ju halvsova med musik i öronen. Och felicia måste bli frisk känns ju
helt tomt utan henne i skolan :( Krya på dig gumman:)

Blir till att lämna in feriearbets lapp imon efter skolan hade jag tänkt så får jag ta de första
passet så får jag jobba ända till fredan och så åker jag till spanien på söndan :D gha
längtar sönder nu inte alls långt kvar nu :D

Sommar = Lov = Spanien = Sol och Bad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0