8 mars

Idag blev det hjärt och lung räddning japp japp
efter skolan blev det utvecklingsamtal gick väl helt okej antar jag
senare blev det ut och gå en runda med Felicia och kan säga att vi
fick skratta en hel del. Haha shit skrattar bara jag tänker på det haha
vi har planer för sista jäger ja ;P

När jag kom hem tänkte jag faktiskt plugga! men det sket sig som vanligt och
har rov i över mon som kommer gå åt skogen men de tänker jag inte låta det göra!
Om jag så ska sjukanmäla mig den dan så jag kan göra det senare så ska jag det!
Varför ska de vara så sjukt svårt att bara bita ihop och plugga de satans möget haha ..

Sitter här och tittar på mina vissna blommer som jag försöker väcka till liv så inte mamma
blir besviken på mig för att jag inte kan ta hand om blommorna på mit rum som hon köpte
häromdan som jag "glömt" att vattna men mamma säger att det mer är som jag glädjs
av att se dom dö men jag är ju ingen mördare precis :)

Ska snart se på film med charlotte och äta hennes spec mumsiga makaroni soppa mumsigt värre
har du inte testat så gör de :D jamjam

Har försökt att hitta sommarjobb men såklart går det inget vidare efterssom jag är så sent ute
så lär jag väl inte hitta nått denna sommaren heller .. =/ men man ska aldrig sluta hoppas :)
Men men här kommer bilderna från idag på hjärt och lung räddningen njut ! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0