31 Mars

Hej och förlåt för att ajg inte vait ett dugg aktiv här men allt har blitt helt cp de senaste dagarna. Mådde inte bra ibörjan och sen åkte lotta in på akuten så har inte haft tid att skriva helt enkelt men men nu är jag iallafall här. Detta har hänt på mitt lov :)

Fredag: kalas för emelie och lotta åkte in på akuten ... bra dag nja det akn diskuteras

Lördag: Slappade och pluggade lite efterssom det är väldrigt mkt nu.

Söndag:Lotta åkte in på akuten igen och opererades i 3h. Jag och lollo åkte och shoppade i malmö. Och alex T, alex P, Pogge och thomas kom så vi såg några filmer sen stack dom vid kanske 4 eller nått.

Måndag: Träffade Felicia. Senare gick vi ut och träffade tatta med :)

Tisdag: Slappade mitt på dan senare stack jag till linus sen kom alex T och  thomas vi såg massa film. Skulle dygna men såklart lyckades jag somna vid kl 07.00 och vaknade sen 14.15 typ

Idag: Stack hem hämtade pengarna och kutade till banken och satte in pengarna till klassresan. Sen kommer alex T och Linus och kankse någon mer who knows :) Annars så händer väl inget spec :)


Här kommer lite bilder från veckan :)


det blev :
- En väska
- Läppglans
- Två nagellack
- Ett par skor
- En klocka
- Ett par solglasögon :)


På tisdagen hälsade jag på lotta potta på sjukan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0