12 Mars

Riktigt skön dag idag kan jag bara säga haft det super i skolan och den har gått så himla snabbt :D
Mkt tack vare felicia :D hon gör min dag vet ni ;P Men men nyss plattat håret och sjungit lite karaoke
med louise japp japp :) Så snart kommer felicia för ska hem till några senare ikväl jao :)

Imon blir det typ plugga antar jag två nationella prov nästa vecka plus ett kemiprov och ett bildprov
som jag INTE gillar det är INTE okej !! Och måste plugga fysik med kom nyss på att jag har en MASSA
saker jag måste plugga på i helgen ... och det är inte okej asså det är fan inte okej haha :)

Men man får inte glömma bort att leva livet heller och det kan jag ju säga att jag gör :)
aja nu ska jag fixa lite grajor :) hejsvej :)



Kommentarer
Postat av: felicia !! :D

hihi :D

2010-03-14 @ 11:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0