11 mars

Sitter här och pluggar So känner mig riktigt dutig faktiskt skolan idag var faktist helt okej
rätt kul dag faktiskt :D Men men har läxförhör på asien och afrikas karta i mon plus deras
huvudstäder och det gillas INTE! Men men inget att göra åt de bara att bita ihop :)

Ska snart börja med mitt bloggarbete på geografin ska låstsas att jag reser genom sydamerika :)
Ska bli kul efterssom jag älskar att pyssla kommer den väl att vara väl dekorerad antar jag =)

Men men imon blir det hem till tulle vet inte riktigt hur länge vi blir där om vi ens ska dit och sen
på lördagen blir det väl til att plugga fysik -_- som de andra helgerna framöver och det är INTE okej!
Men ska man ha sitt betyg så ska man. I förgår var det exakt en månad tills vi får reda på om vi kommit
in på våra val preliminärt.. Läskiiiigt :)

Men men nu måste jag plugga vidare bye bye *-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0