1 Mars

Ska snart fixa mig för sängen riktigt trött men men dagen idag var väl
helt okej för att vara första dagen efter ett härligt lov:)
Efter skolan blev det hem till filip sen hem till felicia och se "this is it"
Ghaa hade han inte dött skulle jag lätt ha sett hans konsert asså!
Sen blev det hem och då hade min kära data äntligen hittat hem igen:D

Och jag har kommit på att det gör sjukt ont att raka benen med en epilator!!
Som kvinnan får lida asså haha men om man sätter på hög musik och skriker
med så går dett lite lättare haha :)

Känns som jag borde sova men är inte alls trött eller jo det är jag men jag orkar
inte lägga mig ner och sova..  Och jag har inget liv sitter och lyssnar på markoolio
" vilse i skogen" haha jaja så kan det vara när man har tråkigt men nu ska jag
fixa mig natti natt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0