Ny design :)

Gjort en ny design lite snabbt hoppas ni gillar den :) Den gamla var jag rätt trött på så fick bli denna nu :) Nu är klockan över 12 så det betyder att det bara är 6 dagar kvar till spanien.. Förlåt jag vet att jag är sjukt tjatig om de men längtar verkligen ;) Letade upp massa kläder idag som jag ska ha med mig:) Imon blir det lumma med systrarna och sen lund och shoppa :) På tisdag får det väll bli till att stryka alla kläder. Och börja vädra väskan. Och på onsdag är det new moon (a) Läntar sönder asså :D

Även om allt är så bra just nu så finns det en dålig sak.. Jag saknar min lilla gosebjörn;$ Den som jag vill vakna upp bredvid. Krama och bara hålla om. Den får mig att må bra. Den får mig att göra mig lycklig och känna mig älskad. Jag saknar den när den inte finns hos mig. jag tycker verkligen om MIN nallebjörn (L)

;$
(`v´)
  V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0